Filozofią nadrzędną, którą się kierujemy, jest “People First, Better Results.”

AKTUALNOŚCI

GroupM bada zjawisko reklamowego fraudu i uruchamia FraudBusters

Co drugi polski marketer uważa, że jego kampanie digital mogły paść ofiarą reklamowego fraudu (Ad Fraud). GroupM, który szczegółowo analizuje zjawisko Ad Fraudu w Polsce, zaostrza politykę antyfraudową i uruchamia projekt FraudBusters. 7 na 10 polskich...

STEF CALCRAFT W MEDIACOM NA STANOWISKU CEO, CREATIVE TRANSFORMATION

Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom...

CONTINENTAL POSZERZYŁ WSPÓŁPRACĘ Z MEDIACOM

Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa, przygotowana przez MBA dla Continental....

script type="text/javascript"> _linkedin_partner_id = "3847537"; window._linkedin_data_partner_ids = window._linkedin_data_partner_ids || []; window._linkedin_data_partner_ids.push(_linkedin_partner_id);