Filozofią nadrzędną, którą się kierujemy, jest „People First, Better Results.”

AKTUALNOŚCI
GroupM bada zjawisko reklamowego fraudu i uruchamia FraudBusters
Co drugi polski marketer uważa, że jego kampanie digital mogły paść ofiarą reklamowego fraudu (Ad Fraud). GroupM, który szczegółowo analizuje zjawisko Ad Fraudu w Polsce, zaostrza politykę antyfraudową i uruchamia projekt FraudBusters. 7 na 10 polskich...
KOLEJNA KONFERENCJA NA TEMAT GAMINGU I ESPORTU ZA NAMI
6 lutego w Warszawie miała miejsce kolejna konferencja na temat Gamingu i Esportu - IAB HowTo: Level up your brand with Esports & Gaming Jako lider wśród domów mediowych w Gamingu i Esporcie, jesteśmy współorganizatorami tej konferencji i specjaliści z naszego...
MEDIACOM UTRZYMAŁ OBSŁUGĘ MEDIOWĄ PLAY
MediaCom kontynuuje współpracę z Play po zwycięstwie w przetargu na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Jesteśmy bardzo szczęśliwi - powierzenie nam budżetu mediowego przez Play jest potwierdzeniem, że to właśnie nasza strategia mediowa i koncepcja na...
RUSZA KAMPANIA PANTENE Z AMBASADORKAMI MARKI
MediaCom Warszawa zaplanował dla brandu Pantene (z portfolio Procter&Gamble) kampanię mediową, w której w roli ambasadorek marki występują cztery silne osobowości: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska. Prowadzona pod hasłem „Oh...