Filozofią nadrzędną, którą się kierujemy, jest “People First, Better Results.”

AKTUALNOŚCI

GroupM bada zjawisko reklamowego fraudu i uruchamia FraudBusters

Co drugi polski marketer uważa, że jego kampanie digital mogły paść ofiarą reklamowego fraudu (Ad Fraud). GroupM, który szczegółowo analizuje zjawisko Ad Fraudu w Polsce, zaostrza politykę antyfraudową i uruchamia projekt FraudBusters. 7 na 10 polskich...

KOLEJNA KONFERENCJA NA TEMAT GAMINGU I ESPORTU ZA NAMI

6 lutego w Warszawie miała miejsce kolejna konferencja na temat Gamingu i Esportu - IAB HowTo: Level up your brand with Esports & Gaming Jako lider wśród domów mediowych w Gamingu i Esporcie, jesteśmy współorganizatorami tej konferencji i specjaliści z naszego...

MEDIACOM UTRZYMAŁ OBSŁUGĘ MEDIOWĄ PLAY

MediaCom kontynuuje współpracę z Play po zwycięstwie w przetargu na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Jesteśmy bardzo szczęśliwi - powierzenie nam budżetu mediowego przez Play jest potwierdzeniem, że to właśnie nasza strategia mediowa i koncepcja na...

RUSZA KAMPANIA PANTENE Z AMBASADORKAMI MARKI

MediaCom Warszawa zaplanował dla brandu Pantene (z portfolio Procter&Gamble) kampanię mediową, w której w roli ambasadorek marki występują cztery silne osobowości: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska. Prowadzona pod hasłem „Oh...

script type="text/javascript"> _linkedin_partner_id = "3847537"; window._linkedin_data_partner_ids = window._linkedin_data_partner_ids || []; window._linkedin_data_partner_ids.push(_linkedin_partner_id);