Nieustannie rozwijamy się, żeby być prawdziwymi System Thinkerami
O NAS
Ambicją Mediacom jest to, by zdecydowaną większość kampanii dla naszych klientów stanowiły Przekampanie, które opierają się na 3-ch filarach, którymi są:
1
Zaplanowany szczelny ekosystem powiązań pomiędzy punktami styku z finalnym konsumentem.
2
Ekosystem zasilany ważną dla konsumenta treścią, która sama w sobie staje się platformą jego dystrybucji.
3
Precyzyjna ocena zwrotu z inwestycji i efektywności touchpointów i synergii między nimi.
Nie bylibyśmy w stanie tworzyć świetnych kampanii bez procesów i narzędzi do myślenia systemowego. Kluczowym narzędziem jest globalna platforma The System, która wspiera naszych expertów w całym procesie planowania komunikacji. Platformę zasilają dane z całego świta (baza benchmarków MediaCom i partnerskich firm badawczych, dane WPP)
Przewagą MediaCom w myśleniu systemowym są także partnerstwa z innymi firmami z WPP, które są źródłem wiedzy i technologii z praktycznie każdego obszaru marketingu.
KLUCZOWE OSOBY
Jakub Kossut
Chief Executive Officer


Jakub Kossut
Chief Executive Officer
Joanna Okła
Managing Partner


Joanna Okła
Managing Partner
Tomasz Skowroński
Managing Partner


Tomasz Skowroński
Managing Partner
Stanisław Kejler
Managing Partner


Stanisław Kejler
Managing Partner
Anna Frasunkiewicz
HR Director


Anna Frasunkiewicz
HR Director
Daniel Marciniak
Business Development Director


Daniel Marciniak