Chcesz pracować
w jednym
z najlepszych
i największych
Domów Mediowych?

KARIERA

Pomagamy wielu markom w zbudowaniu swojej siły. Robimy to za pomocą naszego podejścia do myślenia o danych, technologii i kreatywności oraz projektowania strategii komunikacji, które budują marki i generują sprzedaż. Gwarantujemy – będziesz uczyć się od najlepszych specjalistów na rynku.

Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę w pracy oraz odpowiednie możliwości rozwoju. Ludzi inteligentnych, kreatywnych oraz otwartych na nowe technologie. Pełnych entuzjazmu i pasji. Osób pewnych siebie, potrafiących myśleć nieszablonowo oraz analitycznie zarazem.

MediaCom| GROWTH ARCHITECT

Description

 OFERUJEMY  

  • Realną szansa na awans dzięki doświadczeniu  i wiedzy którą zyskasz na stanowisku!  
  • Mega ciekawe stanowisko - unikalne w strukturze i kluczowe w strategii MC
  • Zupełnie nową ścieżkę kariery!  
  • Katapultę kompetencyjną, dzięki pracy z najlepszymi Strategami i ekspertami Creative Systems w MediaCom (nie tylko Warszawa!)  
  • Pracę z przeciekawymi Klientami – m.in: liderem rynku telco (Play), rozwijającym się Pepco, oraz HBO GO (wkrótce HBO Max)  
  • Możliwość realizacji innowacyjnych projektów – analitycznych, digitalowo/danowo/technologicznych, kreatywnych, contentowych! Można poszaleć!  
  • FUN!  

POTRZEBUJEMY  

CIEBIE!  …czyli:  

  • Świetnego “generalisty”! Bo umiesz rozmawiać z Klientem zarówno o użyciu TheSystem, danych i programmaticu, jak i contencie!  
  • Człowieka, który chce się skupić na Produkcie (vs. Kliencie, Zespole, Reve)  
  • Kogoś, kto jest MEGA zmotywowany do robienia z zespołem PrzeKampanii, PrzeProjektów i PrzeStrategii  
  • Osoby, która chce zmienić tor kariery, rozwijać się w stronę Strategii   i pracować blisko z centralnym teamem Systems Strategy & Creative Systems  

OBOWIĄZKI  

  • Growth Architect to ktoś, kto jest Autorem i Liderem tzw. GROWTH PLANÓW, a te składają się z 3 celów:  
  • Realizacji PrzeKampanii, czyli kampanii z których możemy być dumni i nadawałyby się do zgłoszenia w konkursie branżowym  
  • Wzrostu oceny Klienta w obszarze Strategiczności – poprzez podnoszenie jakości dostarczenego produktu (PrzeStrategie, innowacyjne pomysły)  
  • Realizacja PrzeProjektów: inicjatyw, które znacząco wpływają na efektywność działań komunikacyjnych (często projekty na styku analityka / digital / technologia)


Comms & Strategic Planning Warsaw, Poland Permanent (Full Time)


Apply


Powrót
Share This
script type="text/javascript"> _linkedin_partner_id = "3847537"; window._linkedin_data_partner_ids = window._linkedin_data_partner_ids || []; window._linkedin_data_partner_ids.push(_linkedin_partner_id);