Chcesz pracować
w jednym
z najlepszych
i największych
Domów Mediowych?

KARIERA

Pomagamy wielu markom w zbudowaniu swojej siły. Robimy to za pomocą naszego podejścia do myślenia o danych, technologii i kreatywności oraz projektowania strategii komunikacji, które budują marki i generują sprzedaż. Gwarantujemy – będziesz uczyć się od najlepszych specjalistów na rynku.

Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę w pracy oraz odpowiednie możliwości rozwoju. Ludzi inteligentnych, kreatywnych oraz otwartych na nowe technologie. Pełnych entuzjazmu i pasji. Osób pewnych siebie, potrafiących myśleć nieszablonowo oraz analitycznie zarazem.

TV Consultant

Description

Pomagamy markom w zbudowaniu swojej siły poprzez media. Rzucamy wyzwanie konwencjonalnemu myśleniu, aby optymalizować i rozwijać biznesy naszych klientów na dużą skalę, a także nadawać kierunek rozwoju branży w kluczowych obszarach, takich jak równość, integracja i zrównoważony rozwój. Na stanowisko TV Consultant poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów z wiodącą rolą TV dla naszych Klientów.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia w pracy w domu mediowym/agencji;
  • znajomości TV; innych mediów możesz nauczyć się u nas, a jeśli już je znasz, to dodatkowy atut;
  • języka angielskiego umożliwiającego swobodną konwersację;
  • bardzo dobrej obsługi Excel i PowerPoint;
  • znajomości narzędzi do planowania i analizowania;
  • umiejętnością prezentacji;
  • komunikatywności i samodzielności.

Czym będziesz się zajmował/-a?

  • codzienną obsługą klienta w zakresie planowania i wykonania projektów z obszaru TV;
  • współtworzeniem i wdrażaniem strategii w obszarze TV;
  • nadzorem nad jakością dostarczanych rekomendacji, efektywnością i sprawnością zakupu kampanii;
  • monitorowaniem kampanii oraz raportowaniem i zbieraniem benchmarków.

Co możemy Ci zaoferować?

  • zatrudnienie na jasno określonych warunkach, w oparciu o umowę o pracę; jesteśmy również otwarci na rozmowę o innych formach współpracy;
  • pracę w modelu hybrydowym, w którym przyjazd do biura determinuje typ spotkania (a nie – godziny czy dni dyżurów przy biurku). W praktyce oznacza to, że przyjeżdżamy do biura na konkretne wydarzenia, pozostały czas pracy dzieląc między home a office 🙂    
  • wygodną przestrzeń do pracy w biurze – w zeszłym roku przeprowadziliśmy się do nowo oddanego polskiego kampusu WPP, biuro znajduje się w sercu warszawskiej Pragi (kampus Koneser, 10 min spacerem od metra Warszawa Wileńska);
  • pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością relokacji w ramach MediaCom i spółek holdingu GroupM;
  • pakiet benefitów (rozbudowany pakiet opieki medycznej, karta sportowa, dofinansowanie do zajęć z języka angielskiego, a także polskiego dla obcokrajowców, możliwość dofinansowania szkoleń i certyfikatów branżowych);
  • objęcie wieloma inicjatywami nastawionymi na rozwój pozazawodowy – m.in. wolontariat pracowniczy, pula dni pracy zdalnej zza granicy; dostęp do różnorodnych form wsparcia (np. wczasy pod gruszą);
  • dłuższy weekend! – w piątki kończymy pracę o 15:00, pozostałe dwie godziny rozkładając na resztę dni roboczych. Dzięki temu w piątek szybciej zaczynamy wolne, choćby po to, by dojechać do domu lub wyjechać z miasta na weekend, zanim Warszawa stanie w korkach;
  • uczestnictwo w ciekawych projektach wspierających największych reklamodawców na polskim rynku oraz wyznaczanie nowych standardów komunikacji;
  • ścieżkę rozwoju w obszarze budowania strategicznych kompetencji marketingowych oraz obsługi i relacji z klientem;
  • wspólną jogę i śniadania w biurze w każdą środę 🙂

Dołącz do nas! Zapraszamy osoby, które mają już za sobą pierwsze doświadczenie w agencji mediowej/branży komunikacji mediowej. Jeśli to ogłoszenie sprawia, że zaczynasz w głowie odświeżać swoje CV, aplikuj!


Comms & Strategic Planning Warsaw, Poland $job.jobTypeName


Apply


Powrót
Share This