Chcesz pracować
w jednym
z najlepszych
i największych Domów Mediowych?
KARIERA
Pomagamy wielu markom w zbudowaniu swojej siły. Robimy to za pomocą naszego podejścia do myślenia o danych, technologii i kreatywności oraz projektowania strategii komunikacji, które budują marki i generują sprzedaż. Gwarantujemy – będziesz uczyć się od najlepszych specjalistów na rynku.
Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę w pracy oraz odpowiednie możliwości rozwoju. Ludzi inteligentnych, kreatywnych oraz otwartych na nowe technologie. Pełnych entuzjazmu i pasji. Osób pewnych siebie, potrafiących myśleć nieszablonowo oraz analitycznie zarazem.
Senior Communications Consultant
Description
Pomagamy markom w zbudowaniu swojej siły poprzez media. Rzucamy wyzwanie konwencjonalnemu myśleniu, aby optymalizować i rozwijać biznesy naszych klientów na dużą skalę, a także nadawać kierunek rozwoju branży w kluczowych obszarach, takich jak równość, integracja i zrównoważony rozwój. Na stanowisko Senior Communications Consultant poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za współtworzenie i wdrażanie strategii dla naszych Klientów.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- masz kilkuletnie doświadczenie w pracy w domu mediowym/agencji/branży komunikacji marketingowej;
- znasz rynek mediów digital oraz narzędzia używane do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim w mowie i piśmie;
- świetnie obsługujesz programy Excel i PowerPoint;
- myślisz analitycznie i kreatywnie.
Czym będziesz się zajmował/-a?
- planowaniem, zakupem oraz nadzorem nad kampaniami (all media, ale z naciskiem na digital),
- monitorowaniem przebiegu kampanii oraz kontrolą kosztów kampanii i realizacji założonych wskaźników, raportowaniem rozbieżności;
- tworzeniem strategii komunikacyjnych dla klienta;
- codzienną współpracą z teamami specjalistycznymi;
- przygotowywaniem analiz i rekomendacji.
Co możemy Ci zaoferować?
- zatrudnienie na jasno określonych warunkach, w oparciu o umowę o pracę; jesteśmy również otwarci na rozmowę o innych formach współpracy;
- pracę w modelu hybrydowym, w którym przyjazd do biura determinuje typ spotkania (a nie – godziny czy dni dyżurów przy biurku). W praktyce oznacza to, że przyjeżdżamy do biura na konkretne wydarzenia, pozostały czas pracy dzieląc między home a office 🙂
- wygodną przestrzeń do pracy w biurze – w zeszłym roku przeprowadziliśmy się do nowo oddanego polskiego kampusu WPP, biuro znajduje się w sercu warszawskiej Pragi (kampus Koneser, 10 min spacerem od metra Warszawa Wileńska);
- pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością relokacji w ramach MediaCom i w ramach spółek holdingu GroupM;;
- pakiet benefitów (rozbudowany pakiet opieki medycznej, karta sportowa, dofinansowanie do zajęć z języka angielskiego, a także polskiego dla obcokrajowców, możliwość dofinansowania szkoleń i certyfikatów branżowych);
- objęcie wieloma inicjatywami nastawionymi na rozwój pozazawodowy – m.in. wolontariat pracowniczy, pula dni pracy zdalnej zza granicy, dostęp do różnorodnych form wsparcia (np. wczasy pod gruszą);
- dłuższy weekend! – w piątki kończymy pracę o 15:00, pozostałe dwie godziny rozkładając na resztę dni roboczych. Dzięki temu w piątek szybciej zaczynamy wolne, choćby po to, by dojechać do domu lub wyjechać z miasta na weekend, zanim Warszawa stanie w korkach;
- rozwój w zakresie analityki kampanii 360 pod kątem efektywności (360 z akcentem na digital);
- możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach oraz wyznaczania nowych standardów komunikacji;
- ścieżkę rozwoju w obszarze budowania strategicznych kompetencji marketingowych oraz obsługi i relacji z klientem;
- wspólną jogę i śniadania w biurze w każdą środę 🙂
Powrót