Chcesz pracować
w jednym
z najlepszych
i największych
Domów Mediowych?

KARIERA

Pomagamy wielu markom w zbudowaniu swojej siły. Robimy to za pomocą naszego podejścia do myślenia o danych, technologii i kreatywności oraz projektowania strategii komunikacji, które budują marki i generują sprzedaż. Gwarantujemy – będziesz uczyć się od najlepszych specjalistów na rynku.

Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę w pracy oraz odpowiednie możliwości rozwoju. Ludzi inteligentnych, kreatywnych oraz otwartych na nowe technologie. Pełnych entuzjazmu i pasji. Osób pewnych siebie, potrafiących myśleć nieszablonowo oraz analitycznie zarazem.

MediaCom I Communications Lead

Description

Communications Lead to osoba, która odpowiada za calego Klienta/Grupę Klientów i zarządza podległym zespołem. Wyznacza wizje strategiczną, nadzoruje jej wdrożenie i spójność na poziomie całego Klienta.
Poniżej bardziej rozbudowany opis roli.


OPIS STANOWISKA

  • Całościowa obsługa powierzonych Klientów w zakresie strategii komunikacji oraz planowania, optymalizacji i zakupu mediów (uwzgledniających media offline, online, content)
  • Tworzenie strategii i planów rocznych
  • Zarządzanie zespołem specjalistów z obszaru all mediowego
  • Koordynowanie projektów zespołowych i regionalnych, aktywny udział w tworzeniu planu testów dla swoich kategorii
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach jak i wyznaczania nowych standardów komunikacji – m.in. DCO i projekty eCommerce’owe
  • Duży rozwój w zakresie Client Service’u – bezpośredni kontakt z dyrektorami marketingu i teamem regionalnym w ramach współpracy międzynarodowej
  • Pole do rozwoju strategicznego i holistycznego planowania mediów w branży FMCG

 PROFIL KANDYDATA

  • Osoby biegłej w języku angielskim (w mowie i piśmie)
  • 5+ lat doświadczenia w pracy w mediach
  • Umiejętności organizacyjno-koordynacyjne
  • Zdolność analizowania i interpretowania danych oraz wyciągania wniosków
  • Umiejętności analityczne (wyciąganie wniosków z danych)
  • Znajomość landscape’u mediowego, trendów, wad i zalet dot. Poszczególnych mediów

 OFERUJEMY:

  • Pracę w międzynarodowym zespole dla największych marek na 10 rynkach
  • Rozwój w zakresie analityki kampanii pod kątem efektywności (360, ale z naciskiem na digital). Korzystamy z narzędzi Navigatora i wdrażamy mSymbiosis!
  • Szybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowej
  • Możliwość uczestniczenia w projektach wspierających największych reklamodawców na polskim rynku
  • Benefity (m.in. Opiekę medyczną, kartę multisport)


Comms & Strategic Planning Warsaw, Poland $job.jobTypeName


Apply


Powrót
Share This
script type="text/javascript"> _linkedin_partner_id = "3847537"; window._linkedin_data_partner_ids = window._linkedin_data_partner_ids || []; window._linkedin_data_partner_ids.push(_linkedin_partner_id);