Chcesz pracować
w jednym
z najlepszych
i największych
Domów Mediowych?

KARIERA

Pomagamy wielu markom w zbudowaniu swojej siły. Robimy to za pomocą naszego podejścia do myślenia o danych, technologii i kreatywności oraz projektowania strategii komunikacji, które budują marki i generują sprzedaż. Gwarantujemy – będziesz uczyć się od najlepszych specjalistów na rynku.

Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę w pracy oraz odpowiednie możliwości rozwoju. Ludzi inteligentnych, kreatywnych oraz otwartych na nowe technologie. Pełnych entuzjazmu i pasji. Osób pewnych siebie, potrafiących myśleć nieszablonowo oraz analitycznie zarazem.

E–commerce Strategist

Description

Jako MediaCom jesteśmy jednym z największych domów mediowych. Pomagamy markom w zbudowaniu swojej siły poprzez media. Wiemy, że inwestując w naszych pracowników, osiągniemy lepsze wyniki nie tylko dla nich, ale także dla naszych klientów. Stawiamy na nieszablonowe myślenie, kreatywność i wyjątkowe podejście do danych i technologii.

 

 

Poszukujemy:

 

  • Lidera, który nakreśli kierunek, pogodzi sprzeczne interesy i skutecznie wesprze realizację wytyczonej przez siebie strategii
  • Negocjatora, który umiejętnie poprowadzi rozmowy z kluczowymi partnerami klienta w obszarze eBusiness
  • Sprawnego mówcy, zdolnego przekonać do siebie audytorium o różnych interesach, podłożach i językach
  • Eksperta, dla którego Digital nie ma tajemnic, a który mimo to nie boi się analizować, odkrywać i rozwijać

 

Aplikuj jeśli masz doświadczenie na podobnym stanowisku, swobodnie posługujesz się angielskim i chcesz pracować w międzynarodowym zespole dla największych marek na dziesięciu rynkach Europy Środkowej.

 

Twoje obowiązki:

  • Analiza i optymalizacja procesów sprzedaży w kanałach on-line pod kątem portfolio dostawców, wolumenów sprzedaży,  technologii wspierających
  • Tworzenie best practice: standardów planów, rekomendacji w zakresie: promocji, ceny, contentu, pozycjonowania i  mediów oraz ich skalowanie na rynki CEE
  • Współtworzenie strategii rozwoju eBusiness oraz taktycznego wsparcia sprzedaży online
  • Weryfikacja ramowych wytycznych dla maksymalizacji efektywności kosztowej wykorzystywanych nośników reklamowych
  • Współpraca z szerokim zespołem klienta i jednostkami specjalnymi podczas prowadzonych projektów w ramach obsługiwanych marek
  • Stworzenie i zaimplementowanie procesu raportowania wyników sprzedażowych z kanałów on-line, optymalnie z danymi mediowymi
  • Budowanie relacji z klientem oraz z partnerami

 

Oferujemy:

  • Realną szansę na awans dzięki doświadczeniu
    i wiedzy którą zyskasz na stanowisku
  • Stabilne zatrudnienie
  • Współpracę z szeregiem partnerów od największych graczy branży eCommerce, po innowacyjne startupy z Polski i świata
  • Dostęp do zaawansowanych narzędzi, badań i learningów, w ramach współpracy z zespołem regionalnym


Comms & Strategic Planning Warsaw, Poland FTC (Full Time)


Apply


Powrót
Share This
script type="text/javascript"> _linkedin_partner_id = "3847537"; window._linkedin_data_partner_ids = window._linkedin_data_partner_ids || []; window._linkedin_data_partner_ids.push(_linkedin_partner_id);