Chcesz pracować
w jednym
z najlepszych
i największych
Domów Mediowych?

KARIERA

Pomagamy wielu markom w zbudowaniu swojej siły. Robimy to za pomocą naszego podejścia do myślenia o danych, technologii i kreatywności oraz projektowania strategii komunikacji, które budują marki i generują sprzedaż. Gwarantujemy – będziesz uczyć się od najlepszych specjalistów na rynku.

Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę w pracy oraz odpowiednie możliwości rozwoju. Ludzi inteligentnych, kreatywnych oraz otwartych na nowe technologie. Pełnych entuzjazmu i pasji. Osób pewnych siebie, potrafiących myśleć nieszablonowo oraz analitycznie zarazem.

Research Specialist

Description

Zadania:

 

  • praca analityczna w zakresie ilościowych badań marketingowych i konsumenckich
  • tworzenie projektów badawczych, odpowiadających na pytania biznesowe stawiane przez klientów
  • przekładanie wyników ilościowych na wnioski i rekomendacje przyszłych działań marketingowych
  • rozwój metodologii oraz narzędzi
  • aktywne dzielenie się z innymi osobami z działu wynikami pracy i zdobytą wiedzą
  • bieżąca komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi

Oczekujemy:

  • przynajmniej 1-2 lat doświadczenia w pracy analitycznej (bezpośredni kontakt z klientem mile widziany)
  • zrozumienia metod analizy statystycznej
  • wykształcenia ilościowego (ekonometria, statystyka, badania rynku, ekonomia), socjologicznego lub psychologicznego – absolwenci i studenci V roku studiów mile widziani
  • zainteresowania marketingiem i mediami
  • biegłej umiejętności obsługi programów Microsoft Office (Excel, PowerPoint)
  • znajomości pakietu SPSS
  • praktyczna znajomość R & R Studio mile widziana
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • samodzielności, dokładności i terminowości
  • dostępności (minimum 32 godziny tygodniowo, tj. 4/5 etatu)

Oferujemy:

  • rozwój kompetencji w zakresie badań marketingowych i konsumenckich
  • możliwość uczestniczenia w projektach wspierających największych reklamodawców branży FMCG na europejskim rynku
  • możliwość współtworzenia nowatorskich na polskim i międzynarodowym rynku projektów badawczych
  • szybki rozwój umiejętności dzięki licznym szkoleniom
  • umowę o pracę
  • pakiet medyczny oraz kartę multisport
  • miłą atmosferę pracy w stabilnym zespole

 


Data, Analytics & Insight Warsaw, Poland Permanent (Full Time)


Apply


Powrót
Share This
script type="text/javascript"> _linkedin_partner_id = "3847537"; window._linkedin_data_partner_ids = window._linkedin_data_partner_ids || []; window._linkedin_data_partner_ids.push(_linkedin_partner_id);