RECYCLE OR CRY! Z PORADNIKA DO ŚMIETNIKA

3 marca 2016

Utworzone przez mediacom

Ile dziennie porad życiowych dostajesz? Ile porad otrzymują młodzi rodzice? Zbyt wiele! Stając na głowie urodzisz syna. Trzymając dziecko często na rękach, rozpieścisz je. Kiedy temperatura przekracza 25… te i wiele innych porad, które rodzice mogą usłyszeć u lekarza, od przechodnia na ulicy, czy przeczytać w poradniku. Właśnie niechęć rodziców do ostatniej formy przekazu postanowiła wykorzystać marka Tommee Tippee. Dzięki specjalnej edycji ich produktu, rodzice mogę dosłownie wytrzeć pupę swojego dziecka radami z poradników.

Advice Wipes to recyklingowane poradniki dla rodziców, magazyny parentingowe, wydrukowane wpisy z blogów. Sam produkt nie jest dostępny w sprzedaży, firma zakłada możliwość wypuszczenia chusteczek, jako specjalnej edycji produktu promującego nową kampanię #ParentOn. Pozycjonując się na markę, która od 50 lat towarzyszy rodzicom i wspiera ich w opiece nad dziećmi opartej na instynkcie. Kiedy Internet nie był nieograniczonym źródłem porad, Tommee Tippee stanowiło pomoc dla rodziców, opartą na najprostszych rozwiązanych. Pozostając w nurcie minimalizmu, postanowili dać rodzicom szansę na wyrażenie swojej niechęci wobec natłoku porad, jakie otrzymują. Marka wpisując się w storytellingowy trend autentyczności, ugruntowuje swoją pozycję, jako marki autentycznej i wiarygodnej w swoim przekazie.

Komunikacja kampanii #ParentOn to świetny przykład myślenia systemowego. Każdy z jej elementów znajduje swoje odzwierciedlenie w framework’u 3i – inspire, inform, involve. Treści video i memy inspirują odbiorców do angażowania się w przekaz.

Na platformie internetowej na odbiorców czekają ciekawostki parentingowe, nieco odróżniające się od tych, na które rodzice napotykają najczęściej. Czy dzieci mają rzepkę? Czy widzą kolory? Czy mają marzenia?

obrazek2

Elementem zaangażowania są działania marki w mediach społecznościowych. Share’owanie treści jest możliwe na Facebook, Twitter oraz Pinterest.

obrazek3

Jak się okazuje makulatura też może być doskonałym contentem! Zbudowana na niekonwencjonalnych treściach, oparta o dobry insight kampania, zdobywa serca nie tylko sfrustrowanych rodziców.

Powiązane wpisy

0 Comments

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

4 + pięć =

Share This