MYŚL SYSTEMOWO I… KANAŁOWO!

4 marca 2016

Utworzone przez mediacom

Jak się dowiedzieliśmy na Sesji Inspiracyjnej Cannes Edition, która odbyła się w zeszły piątek, Sir Martin Sorrell a.k.a. szef wszystkich szefów mówi, że teraz to kreacja ma się dopasować do touchpointów, a nie na odwrót. Kreacja tak. Big Idea / Brand’s WHY nie!

Idealnym przykładem na świetne zrozumienie kanału, tego jak jest wykorzystywany przez konsumentów i przełożeniem tego na markę jest partnership KitKata z YouTubem.

O czym jest marka KitKat? Oczywiście o tym, że w każdej chwili możesz „Zrobić sobie przerwę”.

Jaki insight na temat YouTube’a wykorzystano? Dość prosty – ludzie często wchodzą na YouTube na parę minut, żeby się zrelaksować. Wtedy szukają filmików, które ten cel zrealizują. Nie jest to wbrew pozorom wcale łatwe, bo jak wiecie co minutę na YouTube trafia bazylion nowego contentu… Co więc wybrać?

Z pomocą przychodzi KitKat i YouTube! Powstał algorytm, który wyszukuje filmiki zyskujące gwałtownie na popularności danego dnia i robi z nich listę opatrzoną logo KitKata i hasłem #mybreak… Proste? Bardzo! Po prostu zrób sobie idealną przerwę z KitKatem i z YouTubem!

Dodatkowo informacja o tym wynalazku pojawiła się…na opakowaniach batonu (i to wcale nie drobnym drukiem!).

Obejrzyjcie sobie ten krótki case:

https://youtu.be/SjBA2Z-7fGk

Niech inspiracja będzie z Wami!

Powiązane wpisy

0 Comments

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

14 + sześć =

Share This