Stanowisko przyszłości – Communications Consultant otwiera się w Mediacomie
Jesteś digitalowcem? Sprawnie poruszasz się w świecie komunikacji? Szukamy osoby, która chce wykorzystać swoje obecne kompetencje i poszerzyć je o cały ekosystem komunikacji. Wkrótce w tym kierunku będzie rozwijał się cały rynek i oczekiwania marketerów; w Mediacomie możesz nauczyć się tego już teraz, wyprzedzając trendy.
Czym będziesz się zajmował/a?
- Doradztwem i wspieraniem klienta w wyborze najlepszych rozwiązań komunikacyjnych
- współtworzeniem strategii komunikacyjnych dla międzynarodowych marek
- planowaniem, zakupem i nadzorowaniem kampanii mediowych (z naciskiem na digital)
Kogo szukamy?
Osoby, z doświadczeniem na stanowisku związanym z planowaniem mediów i/lub digitalu w agencji mediowej/branży komunikacji marketingowej, która może pochwalić się:
- znajomością rynku mediowego
- znajomością narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii
- bardzo dobra znajomością jęz. angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętnością analitycznego myślenia
- kreatywnością i nastawieniem na szukanie innowacyjnych rozwiązań
- dobrą znajomością pakietu MS Office, w szczególności Excela
Dołączając do MediaComu możesz liczyć na:
- szybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowej – właśnie uruchomiliśmy program rozwoju kompetencji managerskich z doświadczonym trenerem i coachem
- dostęp do najnowszych narzędzi i know-how rynkowych ekspertów
- elastyczną pracę w modelu hybrydowym
- dostęp do różnorodnych form wsparcia, takich jak np. Employee Assistance Program oraz wewnętrzny program Mental Health Ally
- dłuższy weekend! – w piątki kończymy pracę o 15:00. ?, pozostałe dwie godziny rozkładając na resztę dni roboczych. Dzięki temu w piątek szybciej zaczniesz wolne, choćby po to, by wyjechać z miasta na weekend, zanim Warszawa stanie w korkach
- pakiet benefitów takich jak karta Multisport i opieka medyczna
… kilka powodów, dla których będziesz chciał z nami współpracować:
Przesuwamy Horyzont
MediaCom Warszawa to największa i najszybciej rosnąca agencja mediowa w Polsce. Od lat pracujemy dla liderów rynku, takich jak: P&G, MARS, Coca Cola, Play, Danone – a to motywuje nas do ciągłego rozwoju. Dla klientów oraz dla własnej satysfakcji, stale przesuwamy horyzont w komunikacji, wprowadzając innowacyjne produkty i narzędzia.
Data & Analityka to nasza rzecz…
Ciekawość i wnikliwość są wpisane w DNA naszej organizacji (a także w DNA naszego CEO, Kuby Kossuta, który wprowadził ekonometrię do mediów w Polsce), dlatego wciąż rozwijamy działkę badawczą, stojącą u podstaw planowania komunikacji w Mediacomie. Nasze działy: Mediacom Busines Science, Data&Efficiency i Business Intelligence to grupa kilkudziesięciu ekspertów różnych specjalizacji, takich jak Ekonometria, E-commerce czy MarTech. Dział MBS, jako niezależna jednostka MediaCom Warszawa, jest hubem badawczym na wiele krajów Świata dla P&G czy Marsa a także cenionym partnerem badawczym chociażby dla Facebooka.
Planowanie Komunikacji jako Ekosystemu
Wspólnie z naszą siecią od lat wdrażamy planowanie komunikacji jako zintegrowanego ekosystemu. Dzięki unikatowemu narzędziu/frameworkowi mSymbiosis® robimy to w oparciu o dane, dzięki czemu tworzymy scenariusze komunikacji, które są najbardziej efektywne biznesowo, z uwzględnieniem do tej pory „niemierzalnego” efektu synergii.
Pracujemy w Agile
Sukcesywnie wdrażamy Agile’owy sposób pracy, tak by pracować efektywniej – lepiej się komunikować w zespołach projektowych, szybciej eliminować bariery i sprawniej wdrażać rozwiązania. Oczywiście drobny small talk na porannych stand-up’ach jest zawsze mile widziany!
W grupie siła
Jesteśmy częścią sieci Mediacom Global, a także holdingu GroupM i WPP. Co to oznacza dla naszych pracowników? Wiele możliwości rozwoju, wymiany, global mobility, korzystanie z międzynarodowego know-how i kreowanie globalnych trendów w branży.
Last, but not least! Mediacom to fajne miejsce pracy
Jeśli chodzi o miejsce, to tak – mamy super biuro w lofcie przy niezwykle klimatycznym i tętniącym życiem placu Konesera… ale nie o to chodzi. Stawiamy na ludzi i na atmosferę, która zawsze mocno nas wyróżniała w branży. Lubimy ze sobą pracować – razem napić się kawy czy zjeść firmowe śniadanie.