WYRÓŻNIENIE W KONKURSIE ZŁOTA MOWA REKLAMOWA

21 lutego 2020

Utworzone przez Agnieszka

MediaCom otrzymał tytuł Mecenasa Języka Polskiego w ramach 5. edycji konkursu Złota Mowa Reklamowa, organizowanego przez Biuro Reklamy TVP za dążenie do tworzenia najlepszych wzorców językowych oraz rozpowszechnianie pięknej, poprawnej polszczyzny poprzez wysoką codzienną kulturę komunikacji, opartą na dialogu i otwartości.

„Po raz piąty nagradzamy tych reklamodawców, którzy najpełniej wykorzystują język polski w przekazie reklamowym. Nasz konkurs ma na celu pokazanie, jak wiele można osiągnąć grą słów, poetyką, humorem i elegancją wypowiedzi. Idea Złotej Mowy Reklamowej odzwierciedla także rolę, jaką odgrywa reklama w tworzeniu i pielęgnowaniu języka. Pokazujemy najciekawsze i najlepsze przykłady, wierząc, że będą one zakorzeniać się w polszczyźnie. Wszystkim nagrodzonym oraz wyróżnionym gratuluję i jednocześnie dziękuję za wydobywanie z języka polskiego całej jego esencji” – komentuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Powiązane wpisy

0 Comments

0 komentarzy

Share This
script type="text/javascript"> _linkedin_partner_id = "3847537"; window._linkedin_data_partner_ids = window._linkedin_data_partner_ids || []; window._linkedin_data_partner_ids.push(_linkedin_partner_id);